سیستم های هوشمند و انواع هوشمند سازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398
بازدید : 101
نویسنده : elhamsaadati

سیستم های هوشمند در حوزه های خود بر تعامل با کاربرانی از نوع بشر و تغییرات و پویایی محیط های اجتماعی و فیزیکی تمرکز دارند. ربات های امروزی دستگاه مستقلی هستند که می توانند محیط اطراف شان را درک کنند و اهداف خاصی را دنبال نمایند. سیستم های هوشمند را می توان به گونه های مختلفی مانند برنامه های تشخیص چهره، تعیین هویت خرید اختصاصی آمازون (Amazon) و یا جاروبرقی خودکار رومبا مشاهده نمود.

در عصر حاضر، سیستم های هوشمند آماده می شوند تا نقش های بیشتری را به خود اختصاص دهند. از جمله این نقش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
اتوماسیون صنعتی ، خدمات رباتیک، خدمات پزشکی، بازرسی و نظارت بصری، نویسه خوانی، کاربردهای نظامی، خدمات آموزشی، دنیای سرگرمی، نقل و انتقالات هوشمند، تشخیص هویت با استفاده از فناوری بیومتریک و... .

سیستم های هوشمند چالش هایی را نیز در زمینه مطالعه و تحقیق به همراه دارند. بسیاری از این چالش ها مرتبط با محاسباتی است که در ارتباط با جهان فیزیکی و پویا روی می دهند. اشکال این موضوع آن است که در طول انجام محاسبات، جهان همچنان تغییر می کند؛ بنابراین محاسبات انجام شده منسوخ و دیگر به کار نمی آیند !

منبع:shelerco



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان الی بلاگ و آدرس eliblogs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com